Fram och tillbaka



Fredag första veckan efter semestern och även om jag varit ledig en dag och jobbat hemma en dag så är det ju bara att inse att det blir en helt annan sak med tidiga morgnar, sena kvällar hem och motivationen. Bortsett från gårdagens våldsamma godissug som ändå försvann har jag lyckats hålla styrfart.

Sen är det en annan sak. Jag kan ju inte låta bli att ställa mig på vågen var och varannan dag och kan bara konstatera att minsta lilla uppgång påverkar mig. Löjligt men vad ska man göra? Be mannen låsa in vågen?

Jag har tagit mina rundor på minst 65 min, igår blev det 15 min medelst hasning men det är väl sådant man får ta med jämmod.

Härligt med fredag i alla fall!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: