Hur lätt distraherad är jag inte ändå!




När jag väl städat klart och borde ha packat mina prylar för att åka till gymet, då började jag festplanera. Jag fyller jämna år om ett par veckor och kommer att ha huset fullt. Så jag började räkna bord, stolar, dukar, vad som ska köpas, vilken butik som har vad. Detta är ju något jag måste göra och vi ska till IKEA på söndag, men jag kände att jag var ett lätt offer för distraktionen.

Jag får nog ta och pallra mig ut med stavarna, anden är ju villig men stundtals är köttet svagt.
Postat av: Maria

mmm jag vet precis hur såna dagar är... frustrerade.. men du verkar ha läget under kontroll. vi ska ha stor fest den 11 september och borde oxå börja planera... ska bara... först.. :)

jo biggest loser är inne på en ny säsong... kram och go helg till dig!

2010-08-27, 15:59:39 - URL: http://www.gungeligung.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: