Ibland måste man testa...





Det blev en lång eftermiddag och en bra bit in på kvällen som gick åt stadsbesöket, men det blev en mamma-och-yngsta-sonen-eftermiddag av det hela så det blev riktigt mysigt. Så därför testade jag McDonald´s lilla fruktpåse och blev mer än glatt överraskad över hur otroligt gott äpplet var (låt vara att man tilsatt kaliumsorbat (?) för att färgen skulle hållas fräsch). Vi kvistade in på ett av stadens caféer för vi hade så pass mycket tid att slå ihjäl och här sviktade min beslutsamhet; jag tog mig den minsta mandelbiskvi jag någonsin sett. Så mycket kan jag säga att den var god! Om det var för att jag inte ätit fikabröd på så länge eller om den var god ändå vet jag inte, men jag njöt av varenda molekyl och nu är jag nöjd.

Någon klänning till Köpenhamnsmötet blev det inte, däremot blev det en klänning till festen jag ska ha i september. En klänning från Indiska och jag kan säga att det var inte igår jag kom i några klänningar från Indiska!

-Tjohooo!
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Absolut kom jag ur soffan ;)

2010-08-26, 21:30:28 - URL: http://itsallabouttakingcontrol.webblogg.se/
Postat av: Anonym

ja jag älskar fett och sådant och man blir verkligen mätt. stormtrivs med det :)

Tyvärr har jag ett stort sockersug.

2010-08-26, 21:37:26 - URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: