Lördageftermiddag



Stavgång 80 minuter blev det i morse, delvis på asfalt och delvis på grus. Jag tycker nog att asfalten känns mer svårgången även om den är så mycket slätare. Kanske är det fråga om vana och träning, kanske börjar mina skor bli trötta?

En tur till vår lilla stad resulterade i träningskläder på rea på Intersport, det var nog fem år sedan sist jag gjorde förnyelser på den fronten (och så har jag träningskläder på väg från Rönisch webshop). Nog kändes tightsen och linnet tight men som jag sa till maken: det är inte som att jag ser mindre och smalare ut i lösa plagg, snarare tvärtom.

Kanske skulle jag ta ett hopp ut i tomma luften och fota mig i dessa kläder och sedan jämföra fortlöpande!?!
Postat av: Pernilla Be

Jag ska absolut peppa dig! Genom att blogga får man svart på vitt hur man gör och tänker och allas omtanke för allt mycket lättare i med- och motgång.



Jag är 173 cm så jag är inte så lång, men kilona fördelar sig som sagt väldigt jämnt över kroppen.



mvh//pernilla be

2010-08-14, 18:42:33 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Nertjugofyra

jaha okej, ja alltså jag ser det inte som en diet eftersom man äter vanlig mat och inte pulver och sådant.



Jaså? Så hela familjen äter efter isodieten där? Hon var alltså ute efter viktminskning då hon valde isodieten?:P

2010-08-15, 10:16:41 - URL: http://nertjugofyra.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: