Ny vecka, nya möjligheter...





....låter fånigt käckt just nu när jag sitter och funderar över hur dagen ska ta slut på snabbast möjliga vis.

Gårdagens utflykt blev lång och väl hemma igen blev det sen middag vid 21-tiden. När jag väl var i säng och hade släckt så kunde jag för ovanlighetens skull inte somna. Kanske inte så konstigt, det är ju inte varje dag man tittar på boende på annat håll till sin förstfödde.

Jag tog min morgontur i morse, dels för att vakna, dels för att skaka av mig drömmen jag vaknat av, genomsvettig. Nu är det som sagt meningen att jag ska vara produktiv, men jag undrar om det inte är kaffe jag behöver innan jag ger mig i kast med något annat?

Happy Monday!


Psst... Jag kunde inte motstå vågen i morse.... -0.7 kg från igår.... Alltid något!
Postat av: Helen Holmberg

Vad skönt med vikten, man blir så oerhört mycket mer peppad när man får se minus på siffrorna :)

2010-08-23, 09:24:29 - URL: http://helenholmberg.se/bloggen/
Postat av: BENITA - itsallabouttakingcontrol

Svar: Jag använder mig utav en träningssida på internet som heter funbeat.se



Där registrar du dagligen din träning och då kommer en sådan kurva upp automatiskt. Jag printscreenar då sidan och beskär ut min kurva.



Hoppas du förstår :)

Krams

2010-08-23, 10:23:45 - URL: http://itsallabouttakingcontrol.webblogg.se/
Postat av: Anonym

wow att gå ner så mycket på en dag bara! Grattis! :)

2010-08-26, 17:52:50 -
Postat av: Anonym

oj glömde visst bloggadressen:)

2010-08-26, 17:53:10 - URL: http://hallonlove.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: