Skönt med måndag!



Lätt för mig som är ledig att säga att det är skönt med måndag, men det händer mer idag. Äldsta sonen ska vi köra till Linköping och samtidigt kika in på IKEA (om man nu kan kalla IKEA-besök för att "något händer").

Igår tog 1.5 timmes snöskottning den värsta udden av lappsjukan och rastlösheten. Något gym kom jag inte iväg på men i morgon har jag bokat PT-tid för träningsplanering för de närmaste månaderna.

Jag har inte gjort någon söndagsvägning. Efter att mest ha suttit i soffan i dagarna tre och dessutom moffat i mig risgrynspudding med hjortronsylt och vispgrädde så hoppar jag över den övningen tills nästa söndag. Jag vill fortsätta vara övertygad om att jag är på banan igen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: