Söndag 19 december-på måndag



Dagens vikt: 82.5 kg

Förändring från förra söndagen: -0.2 kg


Ett litet minus men inget att dra några växlar på. Just nu ska jag "klara av" juldagarna som väl inte ska vara så ooöverkomligt eftersom vi inte gör så galet mycket av det hela på matfronten. Egentligen inte på någon front om sanningen ska fram.

Jag hoppas på att få in ett moral-boostande pass med PT i mellandagarna, så att jag får än mer inspiration än den jag fått från min systers fantastiska resultat.
Postat av: karin-mot60kg

Det här är ju ett fantastiskt resultat! Glöm inte att du hade en liten svacka nyss och ditt mål var att hålla vikten stabil. Och det gör du ju!



Bra jobbat!

2010-12-20, 10:02:28 - URL: http://mot60kg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: