Stugsitteri är ingen höjdare




Efter flera timmar av kravlöst stugsitteri fick jag bara nog, klädde på mig och gick ut. Jag skottade litet grann och gav mig sedan ut på de gator och trottoarer som var skottade och plogade i vår by.

Hur härligt var det inte att få luft! Och dagsljus! Och rörelse!

Jag har varit en innekurande sockermissbrukare i ett par veckors tid och det känns inte bra!

Men, tids nog ska jag kravla mig ur detta, jag vet ju vad som får mig att må bra och vad som inte är något att ha på sikt.

Dagens motion: 60 minuter promenad och snöskottning
Postat av: Pernilla Be

Bravo! Du får anamma mina två mantran som jag brukar ta till:

"När jag känner för det minst så behöver jag det mest."

" Tänk inte så mycket - gör bara."



mvh//pernilla be

2010-12-06, 15:07:21 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: