Vad känns bättre?

Macarons på Waynes kunde vara mindre sockriga


Dagens vikt: 89.8 kg

Efter att ha varit hemifrån några dagar och både ätit mongolisk buffé, glass, fika och litet annat jox kollade jag vikten men det har klarat sig någorlunda. Jag misstänker att det kan bero på müslin magen inte fixade särskilt bra, snarare än någon karaktär. Jag tog mig en ca 45 min powerwalk medan vi var borta och nu på morgonen blev det 70 minutersrundan.

Jag tänkte jag skulle lista det som känns bättre nu jämfört med för fem månader sen:

  • Jag får inte blodsmak i munnen på vägen till jobbet från tågstationen de dagar jag åker tåg
  • Jag kan hålla takten med de som pinnar på litet fortare än promenadtakt och prata samtidigt
  • Jag tar mig i och ur bilen lättare
  • Jag känner ingen irritation då jag måste gå upp på övervåningen för att kalla barnen till matbordet
  • Och självklart ork, energi och självkänsla!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: