En snutt av Karl Johan..


....var allt jag hann se av Oslo innan vi åkte ut till flygplatsen.

Ja, denna snutt och skyltfönstret till en butik som hette något i stil med Tulip och som hade underbart söta klänningar.

Till det facila priset av 2800 NOK.

Jag gick inte in.

Nu väntar jag på Arlanda för transport till hemstaden och jag hoppas på att det inte blir några förseningar för jag har planerat att hinna med sista bussen ända hem. Imorgon ska jag jobba hemma och jag ska lägga in minst en timmes personalvård...
Postat av: Landkrabba

Du verkar ha ett spännande jobb med många resor!



Recept på spenatgrattängen ska väl gå att ordna, den är busenkel! Lägger ut recept i min blogg inom några dagar, kan lämna en kommentar här när jag gjort det :)

2010-11-10, 21:44:29 - URL: http://landkrabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: