Risken för våldsamheter undanröjd!



En natts riktigt god sömn och sedan en stor balja kaffe (bryggt på Gevalias rostning India Malabar) och vi kan nog anse att jag inte direkt har några yxmördartendenser i mig idag (det brukar inte vara så mycket bevänt med det annars heller).

Jag tänkte igår kväll att jag skulle ta mig till gymet idag efter att ha skjutsat ungdomarna till respektive skola, men nu när jag tittar ut tvekar jag; frost täcker hela världen här hos oss och dimman ligger ganska tät-jag vill ut och gå istället! Det är något speciellt med att röra sig utomhus och när jag inte kunnat göra det på några dagar får jag abstinenser. Kanske kan jag ta gymet på eftermiddagen...? Fast... Vi ska ju på Harry Potter-premiären i kväll...

Vi får se men det blir nog en bra dag idag!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: