Söndag 14 november



Här ska ni få höra hur knäpp jag är!!!

Jag har inte...ähum.... lyckats prestera nummer 2 (om man säger så) på flera dagar. Så då tänkte jag att om jag riktigt försöker "prestera" och sedan ger mig ut på en stavpromenad före frukost och före jag väger mig, så kan jag kan "prestera" litet till, allt för att minska det förväntade pluset på vågen!!!

Jaa...

Om man säger så här.....

Det funkar inte.

Det var bara att ställa sig på vågen och face the truth!


Dagens vikt: 82.6.0 kg

Förändring från förra söndagen: +0.8 kg

Total minskning i vikt
: -11.4 kg

Total minskning i BMI: -4.3

Jag har stått och stampat på samma ställe hur länge som helst. Å andra sidan är det kanske inte så konstigt med allt resande och farande, så kanske ska jag vara glad att det inte är värre. Kanske ska jag inte heller vara så förtvivlat fixerad vid siffrorna på vågen som jag är nu.

Bara att kämpa vidare!
Postat av: Helen Holmberg

Oh vad jag känner igen mig själv, före invägning är man helt skruvad.. Vill ha så "tom" kropp som möjlig för att få det där riktiga låga värdet!



Trist med ett plus men det kommer fler veckor och minus 4,3 på bmi skalan är ju superbra!

2010-11-14, 13:53:00 - URL: http://helenholmberg.se/bloggen/
Postat av: Kellogs cornflakes

Satsa på att äta värsta blandningen av alla nötter, gryn, krossade linfrö och allt som Du kan komma på. Ät minst en dl av detta i gröten varje kväll....Då händer det saker.

2010-11-14, 16:23:36 - URL: http://www.visomskipparsötasakerifilen.se
Postat av: karin-mot60kg

Ja, kämpa vidare. Du klarar det här! Vi klarar det här!

2010-11-14, 18:57:30 - URL: http://mot60kg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: