Blå skumgrodor...



Jag har en bekännelse att göra...

Jag har ätit blå skumgrodor.

De var goda!

Men jag gav mig ut och stavade runt i 45 minuter före middagen, så det var väl ett positivt val.

Jag funderade medan jag stavade om motivation till hälsosamt liv ser olika ut under olika perioder av livet. Jag var trim & slim så det stod härliga till något år före barn, jag ville ju vara redo för föräldraskapet då. Idag är det att vara trim & slim för min egen skull men också för att få vara med så länge som möjligt; tills barnen alla är vuxna, utbildade, föräldrar och sedan för barnbarn etc, etc. Men egentligen spelar det väl ingen större roll vad som motiverar och driver en så länge målet är ett sunt liv.
Postat av: Rut

Är det verkligen grodor?

2010-10-04, 21:37:58 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: