Det var knappt jag litade på mig själv!



Men jag kom iväg på gatlykteturen allt! Och det blev 60 minuter! Och jag konstaterade att det finns gatlyktor till många fler minuter i vår lilla by, om behovet skulle uppstå!

Jag mötte hundpromenerare, vanlig promenerare, powerwalkare, joggare och löpare. I tillägg mötte jag en katt, en ensam Greyhound och två rådjur. Dessutom var det rätt intressant att kika in genom alla upplysta fönster, precis som någon annan påpekade...

Dagens motion: 60 minuter stavgång
Postat av: Pernilla Be

Superbra! Det är rätt mysigt att promenera i gatlyktors sken och spana in hos folk.



mvh//pernilla be

2010-10-19, 10:50:44 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: