Första snön kom i natt



Jag fick sällskap en kortare sträcka av någon som gärna sett mig kasta pinnar!


Ett tunt lager snö har kommit i våra trakter i natt men redan i Malmköping hade det blivit en decimeter. Och i Narvik där min syster bor har de djupsnö!

Så länge jag kan ta mig fram på mina grusvägar så har inte snömängden någon betydelse. Jag stavade mig runt åkrarna och där det var helt öppet blåste det ordentligt kallt till min förvåning. En mindre stelhet i vänster lår har jag idag, kanske orsakades den av den "misslyckade" yogapositionen i går kväll.




Dagens lunch blev löjromstoast tillsammans med min norrländska väninna som är en romälskare och tillsammans med henne smakade det riktigt gott. Nu hoppas jag att inte det vita rostbrödet börjar kräva sitt framåt eftermiddagen, det var ju detta med snabba kolhydrater....

Dagens motion: 70 minuter stavgång

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: