Här sitter jag och är sugen...



I morgon får jag besök av en god vän och jag ska bjuda på löjromstoast och egentillverkade praliner. Egentligen är jag inte särskilt förtjust i rom över huvudtaget, men tillsammans med någon som njuter av det blir det som OK (jag fick två stora burkar med olika sorters rom när jag fyllde år nämligen och jag vill gärna förbruka dem på något trevligt vis).

Hursom så har funderandet på dessa toastar fått mig sugen. Suget har fått sig ett äpple till livs och sedan kaffe men har inte gett med sig. Nu har jag tagit till nötterna jag tänkt ha i eftermiddag så får jag hoppas på att suget lugnar ner sig. Jag vill då rakt inte attackera de gemensamma kakorna i fikarummet!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: