Latmasken åkte på en nitlott!




Jag kunde inte låta bli att inbilla mig att en ledig fredagmorgon ska delvis tillbringas framför TV Shop i soffan, men så hämtade jag in morgontidningen och insåg vilken underbar dag det är ute.

-Ja, jag är höstälskare jag!

Jag stavade runt den vanliga rundan på 55 minuter och nu har jag bokat in mig på två lunchpass på gymet; crosstrainer 30 min och mage/rygg 30 min.

ska en ledig fredag se ut!
Postat av: Viktpressaren

Härligt!! Visst är det grymt med hösten, klart bästa tiden på året nu med alla vackra färger. :)

Bra jobbat med all träning.

Jag springer i morgon igen. Det är som en drog, I like it. kram!

2010-10-08, 20:54:03 - URL: http://viktpressaren.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: