Litet gnäll...



Just nu tänker jag att jag inte ska väga mig i morgon.

-Varför?

För att jag har ätit och druckit helt utom all kontroll den här veckan (och det är ingen annan än jag själv som gjort det, så jag skyller inte på någon annan, vädret, omständigheterna, moster i Långtbortistan) och det kommer att ge mig jättepluset Allan.

Så, ska jag väga mig och notera Allan eller ska jag skippa vägning och bara tuffa vidare?

Det är det som är frågan.


Dagens motion: 70 minuter stavgång
Postat av: karin-mot60kg

Åh, jag går precis i samma tankar inför min kommande vägning på torsdag. Men jag kommer att ställa mig på vågen och jag tycker att du ska göra detsamma. Om man börjar undvika vågen en gång finns det nog stor risk att det blir fler gånger.



Notera och rapportera om Allan och säg. Hejdå Allan, vi ska aldrig mer ses!



Kram

2010-10-16, 10:49:08 - URL: http://mot60kg.blogspot.com
Postat av: Helen

Väg dig!! Du kanske har haft en dålig vecka, men väger du dig visar du vem det är som bestämmer ;)



Kram.

2010-10-16, 16:50:22 - URL: http://helenholmberg.se/bloggen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: