Personalvård...

Frukost efter gymet


Jag kom iväg till gymet!

Jag får väl kalla det friskvårdstimme eller personalvård eller nå't...

Härligt, härligt var det med 30 min instruktörsledd crosstrainer och sedan 45 min yoga. Jag har aldrig testat yoga förr och det föll mig verkligen i smaken. Till min förvåning är jag långt ifrån ett järnspett i kroppen, att balansen inte är på topp är väl en sak, men jag hade just inga problem med sträckningarna. Eller, så tror jag att jag inte hade det, det kan ju vara svårt att riktigt avgöra en första gång. Litet förvånad blev jag när jag kände svettdropparna glida nedför ansiktet... Jag kommer definitivt försöka gå på de yogapass som jag kan.

Dagens motion: 30 minuter crosstrainer, 45 minuter yoga

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: