Så segt det gick!



Jag tog en annan väg än den vanliga när jag gav mig ut med stavarna.

-F*n, så trögt det gick!

Halvvägs började jag bara tänka på hur trött jag var och sedan stannade jag och fotade litet och sedan stannade jag och pratade med en kvinna med två fina hundar och sedan stannade jag och pratade med en katt...

80 minuter senare är jag hemma i alla fall, svettig, stel i rumpa och ben men ändå nöjd att jag inte fick för mig att ringa maken och be honom komma och hämta mig...

Någon måtta får det vara!
Postat av: Sandra - I Min Rosa Bubbla

Du jag har en fråga.. Det här kommer säkert låta helt sjukt men..

Skulle du vilja vara på Mest aktiva listan? Jag har varit med där

jätte länge men jag kommer inte ha så mycket tid att blogga och då

tänkte jag hjälpa andra som vill vara med där! Om du vill ha lite

hjälp så kan du ju lämna en kommentar på min blogg eller

skicka ett mejl: [email protected]

2010-10-10, 14:03:19 - URL: http://sandraorrebro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: