Annandag påsk: -1 kg


Jag kunde inte låta bli att ställa mig på vågen, bara för att få bekräftat att gårdagens vikt var tillfällig. 79.8 kg var siffrorna den visade idag. Det är väl någonstans där, runt 78-79, som jag har att utgå ifrån.

Jag tog några godisbitar ur ett öppet påskägg igår, jag tog också en liten bit chokladkaka med glass, men det okontrollerade kontrollerade jag.

Det blir diverse pysslande hemmavid idag men jag planerar in 5-km rundan. Kanske efter frukost. När disk- och tvättmaskinerna är startade och före äldsta sonen skjutsas till universitetsstaden.

Det blir nog en bra dag idag. I morgon blir desto pirrigare.
Postat av: karin-mot60kg

Hoppas att jag också kan gå ner 1 kg över en natt. Eller helst 3 kg :)

2011-04-26, 22:13:24 - URL: http://mot60kg.blogspot.com
Postat av: Pernilla Be

Kanonbra! Jag har inte ätit en enda godisbit i påsk, och det kändes inte som en uppoffring. Det är S T O R T och väldigt ovant för mig.



mvh//pernilla be

2011-04-28, 13:39:27 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: