Middag och kvällsdrink


En bättre fisk- och räkgryta serverad med makaroner var nu litet otippat, men i ärlighetens namn var det inga snabbmakaroner från Kungsörnen. Grytan smakade utmärkt men litet påverkad blev jag när jag iakttog några av de andra restauranggästerna och hur de åt fisk...och sorterade bort fiskbenen i munnen med hjälp av tunga och läppar...



Min kvällsdrink för vidöppet fönster med Lissabon vid mina fötter var än mer av en upplevelse, en upplevelse som kommer att upprepas ett par gånger till.

Nu ska jag sova i en säng med de mest perfekta lakanen och kuddar som fått till och med hon som låg på ärtan att sova gott. Få se vad som sker i morgon, nya upptäckter är vad jag hoppas på.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: