-Om det är OK för dig....

Barnen har då mest inflytande på mig av alla skulle jag tro. De får mig att pallra mig iväg på mina rundor, de får mig att ge tusan i chipspåsarna men... De påverkar också i den andra riktningen.

Yngsta sonen och jag shoppade bra i Stockholm idag och vi hade det väldigt mysigt. Men han är nu inte den som är intresserad av hälsosammare sort av mat, så på frågan om var han ville äta lunch, svarade han:

-Burger King. Om det är OK för dig...

Självklart var det OK för mig. Som mamma blir jag glad att han visar den hänsynen han gör och att han inte tar sin preferens som den givna. Sen är det ju inte sonen som är orsaken till vad jag väljer att äta, där får jag då bara skylla på mig själv.

Men, det var gott...
Postat av: HOVIKA

Instämmer. Det är en fin egenskap.

2011-08-03, 19:02:06 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: Pernilla Be

Hade de inte GI-burgare och morötter :) Det har de på Max. GI-burgaren där är underbart god med solrosfrön och andra frön i brödet. Välj Max nästa gång ;)



Kram, Pernilla be

2011-08-03, 23:19:57 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: