Allt eller inget...


Morgonens insikter gällande motivation har haft effekt. Antagligen litet i mesta laget av mina bakbens och min rumpas status att döma, men det gäller väl att fånga inspirationen när den dyker upp.

Efter grötfrukosten stavade jag mig runt 5.4 km grusväg i raskt takt, inget pratande med grannar eller katter, inte heller något fotande av veteåkrar. Efter denna runda fick äldsta sonen skjuts till tåget och dottern och jag gick till gymmet. Det blev inte mer än 20 minuter på löpbandet, men av någon anledning kändes det som att jag skulle få mjölksyra i baken (kan man få det tro?) och sedan 30 min styrketräning.

Och detta känns.

Men det känns gott.

Dagens insats so far:

Stavgång: 5.4 km

Tid: 54 min

Kcal: 330

Löpband: 20 min, hastighet 6.5

Styrketräning: 30 min
Postat av: Gitsan

Bra jobbat!

2011-08-02, 17:08:40 - URL: http://gitsan.bloggsida.se/
Postat av: Sandra

Hej!

Roligt att du tittade in på min blogg och tack för fin kommentar!



Jag gillar det jag läst här också, så jag länkar till dig från mig. Hoppas att det är okej!



Sv: Ja, sur bibliotekarie är nog bara förnamnet...hon hade nog en dålig dag! Min dag har trots morgonens samtal varit toppen!



Ha det gott!

Kramar

2011-08-02, 21:06:09 - URL: http://enlattarevag.blogspot.com/
Postat av: pernilla be

Superbra! Duktigt att ta sig till gymmet mitt i sommaren :-) kram, pernilla be

2011-08-03, 01:00:05 - URL: http://www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: