Idag; müslifrukost



Min egenlagade müsli är verkligen god, tycker jag. Jag är också helt facinerad av att jag inte längre uppfattar syrligheten i Arlas milda yoghurt naturell! Fast det är nu den ekologiska med litet högre fetthalt, så det bidrar nog. Liksom vaniljpulvret som jag tillsätter.

Gårdagen blev ännu en resa-jobba-resa-äta-pejla av familjen i en timme-och-i-säng-dag. Men kanske börjar jag lyfta blicken en aning, om ett par veckor (när allt jobb drar igång..), har jag kanske fått in litet rutiner och kan börja hitta luckor för annat i tillvaron.

Kanske, kanske blir det shopping på lunchen idag!
Postat av: Ottilia

:) Ser och låter smarrigt.

Har du recept på din egen müsli som du skulle vilja dela med dig av??

Undrande

2011-08-25, 09:26:28 - URL: http://bloggarnerivikt.wordpress.com
Postat av: Pernilla Be

Naturell fet ekologisk yoghurt är bäst! Man vänjer om sina smaklökar efterhand :)



Kram, Pernilla be

2011-08-25, 22:15:39 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: