Jag har flängt idag



Linköping tidigt i morse för transport av stor son inför terminsstart imorgon och sedan hem, ombyte och så iväg på möte i Södertälje. Trött är vad jag är just nu. Jag har ätit några bitar godis under mötet och hejglatt åt jag även dessert. Som bilden ska föreställa.

Den som vill kan fundera på vad det är för något!

Godnatt!
Postat av: Pernilla Be

Vi är stressätare både du och jag. Vila och lugn och ro är det enda som hjälper. Tyvärr. Lättare sagt än gjort, jag vet. Ibland finns det inget att välja bort. Men man kan åtminstone tänka tanken, då kanske man kan bromsa både sig själv och sin omgivning i tid nästa gång. Prioritera = välja bort. Tidigare trodde jag att det betydde i vilken ordning man skulle göra sakerna :))



Kram, Pernilla be

2011-08-29, 22:52:35 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: