Jag har klarat mig bra hittills

Måndag och så bara andra veckan på nya jobbet och fortsatt massor med nya intryck och information. Ena stunden känner jag mig filbunkslugn och säker, för att en stund senare tvivla på om jag över huvudtaget kommer att klara av att leverera som förväntat. Jag har ändå hållit mig i skinnet vid båda av dagens mötesfikastunder; en liten macka i morse och bara ett plommon påeftermiddagen. Jag är hemma vid 18.45 men som tur är kommer jag hem till dukat bord idag. Två raska tio-minuters promenader har jag fått in under dagen och bara en hisstur, sällskapet ville åka... Jag lär slockna tidigt ikväll känns det som just nu. Bättre det än att tröttäta skulle jag tro, dessutom finns det inte utrymme för något sådant i mina Rivstartsstrategier!
Postat av: Pernilla Be

Bravo! Det är alltid bättre att vila/sova än att äta. Jag är också en typisk stress- och trötthetsätare.



Kram, Pernilla be

2011-08-22, 22:11:09 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: