Naturligt blond-igen!


Jag vet att bilden inte föreställer mig och mitt "naturligt" blonda hår (tre graviditeter gjorde mig mer än råttfärgad), men eftersom jag inte brydde mig om att sminka mig i morse, så ids jag inte fotografera mig heller. Jag ser väl i princip likadan ut som sist jag blev friserad efter konstens alla regler.

En bra dag på alla sätt och vis, även om en sockerbulle lyckades finna vägen till min mun medan dottern och jag väntade på min tid hos frissan. Lunch åt vi på den lokala indiska restaurangen och det var väldigt gott.

På tisdag åker vi (dottern och jag alltså) till London för shopping och vi har försökt klura ut de bästa väskorna vi ska ta med oss för det. Vi flyger med Ryan Air och då är det 10 kg som gäller för handbagage och 55 x 40 x 20 cm, att checka in bagage kostar snudd på lika mycket som själva biljetten. Å andra sidan så får man plats med en hel del inköp på 10 kg, speciellt som vi bara blir borta en natt och i princip tar med tandborsten och inget annat.
Postat av: Minendie

Så roligt med shopping och i London dessutom. Man får med sig ganska mycket på 10 kilo och skulle det blir lite tyngre kan man ju betala extra, det kanske blir billigare än att checka in en väska. Sist jag åkte vägde de aldrig mitt handbagage, de vägde bara de väskor som såg tunga ut. Min slutsats: Träna upp armarna för att kunna bära tunga väskor med minsta möjliga synbara anstränging så slipper man vägningen ;)

2011-08-04, 16:45:16 - URL: http://minendie.wordpress.com
Postat av: HOVIKA

Åh London, dit vill jag åka igen. Jag hoppas ni båda har tur med shoppingen så att ni hittar några riktiga fynd.

Skönt att dagen varit bra.

2011-08-04, 18:55:32 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: