Och så var det lunchen...

 

Igår kväll hände det något som tog upp det sista av ork och tid jag hade, så någon lunch har jag inte förberett för idag. För både ekonomi och energiintag vill jag inte gå ut och äta lunch alltför ofta, den vanan gav mig ju 7-8 kg för några år sedan och de kilona vill jag inte ha tillbaka.

 

På Drottninggatan finns numera en liten ICA som kallas "To-go", säkert inte billigt, men jag tror jag tar och kvistar förbi där och plockar med mig något. Kokta ägg lär de väl knappast ha, men annat bra, jag får spana.

 

Mot jobbet!

Postat av: Malin

malinstraning.blogg.se - nu pushar jag för min blogg igen. Men det här är något jag bara måste dela med mig av till oss i Rivstart! Det här grejar vi :)

2011-08-16, 11:17:19 - URL: http://malinstraning.blogg.se/
Postat av: Anonym

De har kokta ägg framme vid disken! Iallfall var det så när jag köpte lunch där en gång :)

2011-08-16, 11:33:54 -
Postat av: Hovika

Hoppas du hittade något gott, mättande o bra.

2011-08-16, 14:43:29 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: