Sanslöst shoppande!


Jag har handlat galet mycket kläder på sistone, men äntligen börjar jag få ihop garderoben. Jag köpte ännu ett par smaljeans idag som blev otroligt snygga med bootsen från i torsdags och den grovstickade tunikan jag köpte igår. Ett antal tights och strumpbyxor idag och nu är det väl en översyn av smycken som kvarstår. Jag ids normalt sett inte hålla på och byta örhängen och halsband, men det gör faktiskt en hel del för helhetsintrycket.

I morse kom jag iväg på en riktigt rask stavrunda. Solen sken och jag kände mig så energifylld. Faktum är att jag tog rundan på den snabbaste tiden hittills. Men så stannade jag inte för att prata med grannar, katter, strutsar eller för kantarellplockning.

Morgonrunda med stavarna: 5.45 km
Tid: 53 min 51 sek
Kcal: 313
Postat av: Hovika

Kul med ny garderob. Själv har jag massa kläder som jag längtar efter att få använda igen. Bra jobbat med stavarna.

2011-08-28, 12:15:20 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: Helen Holmberg

Åh älskade omlottklänningar, Lindex modellen som du handlat? Hur gick det med de gamla föresten? Tog du någonsin fram och provade dom? De kanske var för stora.. Jag tror nästan det!

2011-08-31, 00:08:35 - URL: http://helenholmberg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: