Sju timmars sömn


Sova gott hela natten, dusch och gröt och jag är redo för en ny arbetsdag.

En titt i spegeln fick mig nöjt att konstatera att de nya jeansen är bra. Jag avskyr nämligen byxor som är så stretchiga att de följer lårens kurva för att sedan framhäva magvolangen maximalt. Kanhända att det inte alls har med vare sig lårens eller magvolangens storlek att göra, utan just jeansens eller byxornas material och just detta avskyr jag. Därför gillar jag dessa nya jeans för de ser mer ut att platta till härligheten.

Så, mot en ny arbetsdag!
Postat av: karin-mot60kg

Visst är det härligt att få en lång natts sömn, det har jag också fått!



Tyvärr har jag inte samma känsla när det gäller mina kläder, men jag hoppas att det blir bättre allteftersom kilona försvinner.



Ha en bra dag!

2011-08-23, 09:29:20 - URL: http://mot60kg.blogspot.com
Postat av: Pernilla Be

Åh, vad det ser gott ut! Äppelmos? Osötat? På torsdag-fredag ska jag också äta gröt till frukost. Jag ska bannemej koka lite äppelmos på alla äpplen vi har på tomten och lyxa till gröten med :)



mvh//pernilla

2011-08-23, 11:30:05 - URL: http://www.pernillasviktresa.wordpress.com
Postat av: Anna

från fredag kommer jag oxå att köra med "grötfrukost" & ja om inte så håller man sej mätt rätt länge...



hoppas dagen varit bra...


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: