Tack, tack, tack...


Gårdagens inlägg angående vikt var väl inte det mest optimistiska. Jag är många gånger så otroligt tävlingsinriktad att när jag inte levererar som jag tycker att jag ska, då kan jag ta till litet självdestruktiva drag. Varför min hälsa och min viktnedgång skulle vara en tävling kan jag inte svara på, uppenbarligen får jag ta och tänka om.

För vet ni, sällan har jag blivit så glad över de kommentarer som jag fick till inlägget!

Jag fick kommentarer som bara visar på hur galen jag är som "tävlar" i viktnedgång. Ni som kommenterade fick mig att inse att det finns de som vill mig väl, även när jag inte levererar och presterar.

-Tack!

Tack Veronica för att du orkar läsa och för att du är tillbaka på din blogg Mot min Toppform igen!

Tack Therese som tror på att min motivation kommer att göra sitt snart igen och vill fortsätta läsa mina inlägg!

Tack Helen för alla dina positiva, ärliga och peppande kommentarer, de känns alltid så bra att läsa!

Tack Gitsan för att du så riktigt påpekar att vill man något på riktigt så gör man vad som krävs för att uppnå det också!

Tack Hovika, som jag beundrar mer än någon annan, för dina alltid uppmuntrande och insiktsfulla kommentarer!

Tack Karin som jag sett som min Partner in Crime ända sedan jag startade den här bloggen, vi är av samma storlek och modell och kämpar mot nästan samma mål!

Tack Fitter at Fifty, vi är av snudd på samma årgång men vet att åldern är ingen ursäkt för att göra något åt form och hälsa (eller hur?)!
Postat av: Veronica - Mot toppform

Ååå, gulledej! På ett sätt är det skönt att fler är som jag, allt eller inget, fullt ös eller slöfock.. Men huvudsaken är att man inte ger upp! Och det gör vi ju inte :)

2011-08-02, 21:37:56 - URL: http://motmintoppform.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: