Vore det inte för Rivstarten..

...så hade jag kastat mig över hallonpajen och gräddglassen för länge sen!

Jag är mätt efter middag på kulinarisk falukorv och gräddstuvad vitkål, så det är inte hunger det är frågan om. Men det är väl trötthetssug. Något att vakna till av. Men, jag ska inget ha och om en timme går jag och lägger mig.

Vilken himla tur att jag igår såg till att förbereda outfits för hela jobbveckan.

Förresten, en av mina nya kollegor är en av de vackraste och mest karismatiska personer jag träffat och så genomsympatisk. Och hon är ingen då rakt ingen sylfid hon inte! Och så snyggt klädd, varje dag, idag svart/vit tight Marimekko-top och svarta vida byxor med slits på framsidan av byxbenen och svarta sneakers.

Jag vill bli som hon....
Postat av: Snigel

SV. Ja jag kommer nog att gå ner i vikt men just nu känns det oerhört jobbigt! :-(



Hejja dig som inte tar desserten!

2011-08-22, 21:46:13 - URL: http://www.snigeltakt.wordpress.com
Postat av: Pernilla Be

Kul att du hittat en ny vän och stilförebild :) Visst kan man klä sig snyggt utan att vara sylfid, och du kommer garanterat att lyckas bra med din makeover. Köp inte för mycket bara, om några veckor har du ju en storlek mindre :)



Kram, Pernilla be

2011-08-22, 22:06:30 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: