I morgon blir jag hemma

Litet vimmelkantig måste jag nog säga att jag är. Sex timmar efter att jag kom hem sitter jag här och dricker mitt morgonkaffe och ska strax göra mig klar för att åka till jobbet igen.

Idag ska jag göra klart min tidrapportering, med allt resande och all extratid där, behöver jag viss hjälp av min mentor med ifyllandet av rapporten. Systemet är inte direkt självifyllande, om man säger så.

Jag har inget annat inbokat idag, inte heller i morgon, så därför tar jag och jobbar hemifrån i morgon. Och antagligen tar jag ledigt del av dag. Jag måste få tid till återhämtning, jag tror inte det blir så bra om det får anstå till i jul, helt och hållet.

Och jag behöver få luft och dagsljus och rörelse också.
Postat av: hovika

Det låter som du har en bra plan. Inte kul att vara helt slut när julledigheten väl kommer. Ha en bra dag!

2011-12-01, 07:16:19 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: