Julgodis och klappar


Knäcken är nu klar och senare idag (när jag varit och handlat) ska jag göra Rocky Road för första gången. Egentligen så är det ingen större åtgång på julgodis hos oss, oftast blir det jag som äter, jag som inte behöver det alls, men i år blir det inte fler sorter. Det ser ju trevligt ut att duka fram. Å andra sidan ser det också trevligt ut att duka fram exotisk frukt. Jag får väl kombinera.

Litet städning och plock blir det idag och imorgon (lönedag) ska de sista julklapparna fixas. Barnen får pengar i första hand i år, men litet ska de ju ha i julstrumpan och att öppna också. Min julklapp som jag beställde, ringen från KATTS of Sweden kom häromdagen, verkligen jättefin men den är så pass bred att jag behöver gå upp en storlek. Huden korvade sig ovanpå ringen och så gick den inte på alls på morgonen, inte tänkte jag på att det är skillnad på breda och smala ringar.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: