Kanske...

Ja, inte vet jag om ShapeUp-appen funkar i förlängningen men just nu, efter att jag har lagt in vad jag ätit under dagen och får besked att jag har 99 kcal kvar av dagens ranson, så känns det som att jag inte har för avsikt att överskrida. Kanske kan jag hålla mig själv i skinnet bara jag tar mig tiden att lägga in det jag äter allteftersom även under arbetstid. Jag kan väl för all del se en fuskningsrisk i att man underskattar mängden man äter (vad är väl en portion tagen ur listan?), men är det fuska jag vill så blir ju resultatet jag får därefter.

Jag testar ett tag och ser vart den tar mig.
Postat av: Helen Holmberg

Försökte med en liknande app nyligen, så frusterande när inga livsmedel fanns med nästan. Lite tråkigt skriva in alla livsmedel själv via datorn, förlorar lite hela poängen med en app i mobilen ;-) Du får lämna recension och berätta vad du tycker! Det är ganska bra med kalorikoll tycker jag, så länge man inte lägger allt på felsaker!

2011-12-12, 00:56:40 - URL: http://www.helenholmberg.se
Postat av: Pernilla Be

Gram eller dl är alltid bättre som mått, men det finns ju inte alltid. Jag var duktig med min app i början, men det rann ut i sanden. Det mesta brukar göra det :(



Kram, Pernilla be

2011-12-12, 07:13:29 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: