Litet träningsvärk

Nog känner jag av armar, rygg och ben men inte ännu till den grad som jag förväntade mig. Få se hur det är i morgon. Eller så tar jag och gör något idag som kanske motverkar att det blir värre än så här.

Efter en stormig natt så skiner solen igen från en blå himmel. Jag skulle väl kunna ta det som ett tecken på att jag behöver ge mig ut i den friska luften igen.

Annars har jag kikat runt på nätet efter påfyllning till jobbgarderoben. Även de dagar då jag bara är på kontoret så behöver jag vara "klädd", det är inte tal om att vara osminkad och ofriserad i gamla jeans. Mötesdagar av olika slag, ja då är det snudd på fullt artilleri som gäller. Så, i webbshopparna konstaterar jag att de flesta plagg jag gillar finns upp till storlek 42. Med andra ord har jag ett antal kilon att göra mig av med för största urval. Ännu en spark i baken?

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: