Ny dag, nya beslut

Igår kväll spårade mitt ätande ut helt och hållet och bortsett från att jag var trött och hungrig vid hemkomst, så var det väl litet av "om det ändå är kört, så kan jag passa på". Inte särskilt smart.

Jag ska strax iväg. Har funderat på om det inte är dags för påfyllning i jobbklädsgarderoben snart igen och ska jag göra det så vill jag inte vara på väg upp i storlekarna utan jag vill återstabilisera mig på en säker 44:a (eller helst mindre förstås). Ja, ja, det är ju inte som att jag inte vet vad som krävs för det.

Nog gnällt, nu åker vi!
Postat av: Pernilla Be

Kläder är perfekt som motivation! Trots att jag gått upp 9 kg sen maj har jag fortfarande st 44 i byxor. Märkligt. Kläder är ett perfekt måttband.



Kram, Pernilla be



Ps. Tänk ut en medveten tanke att ta till när du tänker "det är redan kört". Typ "nej, jag har ätit tillräckligt idag". Blir du väckt då? Automatiska tankar kan man bryta med medvetna tankar.

2011-12-13, 22:26:43 - URL: http://Www.pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: