Snart så

En lång måndag och en tisdag med jullunch, sen har jag 1.5 vecka ledigt. Det känns nästan overkligt. Jag ska låta den här ledigheten avgöra vad jag gör med mitt gymkort. Kommer jag inte iväg nu, då är det bara att avsluta det hela. Jag fortsatte läsa på "Paganinikontraktet" när jag lagt mig igår, fastnade i boken och det blev alldeles för sent. Men, det är väl bara att bita ihop och hoppas att jag håller mig vaken under eftermiddagens tretimmarsmöte.
Postat av: hovika

Skönt att du får julledighet. Det behöver vi.

2011-12-19, 18:24:31 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com
Postat av: hovika

Sv.



Jag tror på det du skrev om att vara bakvänd. Jag är helt klart bakvänd.



För mig fungerar det bättre nu när jag sätter mål för dagen eller för veckan istället som tidigare stora mål över lång tid. Mål som tex "jag ska aldrig " och" jag ska alltid " försöker jag skrota.

2011-12-19, 22:21:06 - URL: http://halsaoharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: