-Och vad har jag för stil?




Det var ett par år sedan jag bara kunde välja kläder i vilken affär som helst och detta är något som jag ser fram emot med en otrolig förväntan. Jag behöver inte leta efter den stora kollektionen i butiker utan kan leta och vraka i alla ställ och hyllor.

Men så började jag att fundera, mest på skoj, men ändå, vad är det för stil jag vill ha nu då?

Jag, okrussidullig och klassisk med stark förkärlek till punkrocken och med hyfsat generös plånbok!

Det blir till att fundera.
Postat av: Anna

jätte fint! och förstår precis vad du menar, är jätte tråkigt att man inte hittar något som passar, man kollar på byxorna i strl 46 som ser ut som en säck och man undrar, hur tusan kan de inte passa mig? :P

2011-02-27, 20:07:08 - URL: http://etthundratolvkilo.blogg.se/
Postat av: Tweety

Jag tycker de två sista klänningarna var snyggast, skulle jag själv kunna tänka mig ;-) Ha en bra dag. Peppkram

2011-02-28, 05:48:47 - URL: http://tweety26.wordpress.com
Postat av: emsut.



Bild nummer 3!

Den klänningen var toksnygg! :)

2011-02-28, 06:49:20 - URL: http://emsut.blogg.se/
Postat av: Helen

Jag har lite samma dilemma, nu när alla kläder passar är man lite förvirrad.. Har aldrig haft den möjligheten tidigare! Dock ett väldigt trevligt "problematik" ;)



Försöker själv satsa på basplagg av klassiskt snitt,

är nog inte lika rockig av mig. Blev väldigt nöjd med Kappahl tunikan, tittade på vanliga avdelningen först men det är lite för blommigt för min smak just nu överallt. Tack för alla fina ord, blir alltid lika glad :) Kram

2011-02-28, 20:05:28 - URL: http://helenholmberg.se
Postat av: Pernilla Be

Åh, vad roligt att kunna välja och vraka. Jag gillar också klänning nr 3. Jag gillar jeans men jag gillar också vida byxor, då blir jag längre och smalare. Jag har fyra vida kritstrecksrandiga byxor (svarta med vita, grå och röda ränder, och ett par vita i linne med svarta ränder) i garderoben som jag matchar med svart eller färgglad glittrig top, eller vit skjorta/blus och väst tex. Dräkter med kavaj och lårkort kjol är snyggt också, och det tänker jag investera i framöver. Till vardags blir det mycket jeans, snygga t-shirts med tryck, hoods eller andra koftor, och tunikor i fina färger. Fast de får inte vara i "tältmodell", och jag har dem hellre till jeans och vida finbyxor än till leggings. 3/4-byxa i khaki, linne, beige och vitt är snyggt på sommaren också.



mvh//pernilla be

2011-02-28, 22:17:19 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: