400 kg eller 4 personer



Nog för att hissarna på jobbet lever sitt eget liv och trasslar mest hela tiden men att skylta som ovan, det är väl ändå att ta i!

För övrigt har jag en bekännelse att avlägga; jag har ätit en halv semla.

Och jag skar så illa (?) att min bit var helt utan mandelmassa.
Postat av: Njett

haha Tycker den var perfekt. Det är till för en familj som min. Vi är alla ganska långa och några av oss är rejält överviktiga så tycker det är bra. Hellre försiktiga än att hissen dyker ner i tomma intet. ;)

2011-02-21, 19:35:58 -
Postat av: Pernilla Be

Hoppas att du njöt av semlan :-)



mvh//pernilla be

2011-02-21, 22:18:17 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: