Ache and pain



Undrar om jag överdoserade aktiviteterna igår?

Näää, inte för att jag tror att man kan göra det, men jag som brukar somna bums och sedan sova som en klubbad oxe tills jag vaknar, hade inte en av mina standardnätter i natt. Det kändes som om jag druckit kaffe alldeles för sent eller kört ett alldeles för hårt träningspass precis innan jag gick i sängs. Eller så var det bara en reaktion på onsdagens sovande...

Hursomhelst, fredag idag och jag ska jobba. Ett lättsammare möte i city med restauranglunch. Det blir det vanliga av att försöka välja klokt, inte alltid så enkelt.

Det blir skönt med helg och jag ser fram emot Bollywood-danspasset i morgon som ett barn ser fram emot julafton!

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: