En smygvägning senare...



....och jag funderar på hur jag ska kunna pressa morgondagens "officiella" siffra på bästa vis! Det är ju inte som att det blivit så mycket träning den här veckan och igår blev det litet väl mycket kolhydrater, även om de var av fullkornstyp.

Förra helgen märkte jag att en vettig lördag med bra matval och träning kombinerat med en natt med riktigt god sömn gav ett bra resultat. Om det i sin tur var resultatet av föregående dagars intensiva träning, det vet jag ju inte, men jag har ju Rivstartens slutresultat att tänka på och nu är det bara två veckor kvar....

Det är underbart, underbart väder ute och jag känner att jag bara måste ut och gå, men frågan är om det är plogat? Dotter vill till gymmet senare idag, så det lär vi ta itu med. Jag har också bakning att göra inför ett tvådagars-möte sön-mån med jobbet, men det lär jag hinna senare.

Nix, nu får det vara färdigsuttet, jag vill ut i det vackra vintervädret!
Postat av: jessica

Så härligt det är när solen tittar fram! :)

Jo min hund är inne på sitt 12:e år, och har fram tills nu varit pigg som vilken unghund som helst, nästan lika pigg som en valp, men nu börjar tröttheten komma fram och även ibland stelheten hos honom. Så det är dags att börja förbereda sig för vad komma skall. Men än så länge har han inte ont någonstans, för den dagen han får det, då är det bättre för honom att få somna in.



Hoppas du får en härlig lördag!

2011-02-12, 10:00:07 - URL: http://enannandelavmig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: