Jag glider...


I lördags järnkoll på träning, mat, attityd och idag, fyra dagar senare känner jag mig duktigt på glid i fel riktning.

Suck.

Någonstans behöver jag plocka upp tåten igen, komma tillbaka till den balanserade känslan av att allt är under kontroll.

Tidigt i säng i kväll. Jag jobbar hemifrån i morgon, så en bra morgonrunda blir bra. Ägg till frukost eller kanske havregrynsgröt. In till gymmet på eftermiddagen och sedan promenerande till och från musikskolan med yngsta sonen.

Jag behöver upp på banan igen, jag känner hur lätt det kan vara att glida av och sedan lockas att inte kliva upp igen. Så vill jag inte ha det.
Postat av: Njett

Jag ska försöka halka in på ett hälsosamt spår jag också. Blivit inspirerad av dig och din blogg. Fortsätt kämpa på! Jag hejar på dig. Glöm inte vad du själv skrivit innan om att förstöra för sig själv och kämpa emot det. :)

2011-02-16, 20:20:51 - URL: http://njett.blogspot.com
Postat av: Pernilla Be

Helt rätt inställning, upp ur diket igen! Tidig sänggång, morgonrunda och bra mat under morgondagen är precis vad du behöver.



mvh//pernilla be

2011-02-16, 21:12:57 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/
Postat av: Therese

Det är lätt att stanna utanför banan när man väl halkat dit. Jag har själv en sån period nu, jobbet sätter stopp för mycket av träningen och latmasken tittar fram. Men det är väl bara att ta tag i det, imorgon kör vi igen!



Sv: Jag har ont i händerna/armarna pga jobbet. Igår testade de nerverna för att se vilken/vilka som är problemet.

2011-02-16, 21:17:05 - URL: http://minendie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: