Ledig dag, städdag!

Vi har varit på resande fot, på språng eller bara allmänt utslitna bra länge nu och vårt hem ser ut därefter. Därför kommer det att bli så tacksamt att attackera alla högar, dammråttor, fläckar och krafs idag. Det är inte ofta jag känner förväntan inför att städa men idag gör jag det. Ännu ett tecken på att god sömn gör underverk?

Annars har jag träningsvärk, i ben, rumpa och så ganska högt upp på ryggen. Dotter föreslog att jag kanske har knepig teknik när jag springer på löpbandet (jag har ju inte gjort några ryggövningar) och det är ju inte alls uteslutet. Eller så kanske det är ännu ett tecken på att mina skor är finitoslutoverandout?

Nu ska dammsugaren, trasor och moppar fram! Om jag är tillräckligt effektiv och snabb hinner jag ut på en runda innan familjen börjar ramla hem framåt eftermiddagen.

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: