Nya springskor behövs



Mina kära Nikes som jag köpte på Löplabbet för två säsonger sedan är helt slut. Inte bara att det gått hål i nätet men jag känner i vad och smalben att det inte finns mycket till stöd kvar. Nya skor måste jag definitivt skaffa före utesäsongen börjar (eller egentligen redan nu) men det är ju detta med att välja.

På Löplabbet fick jag mitt "nedslag" filmat och det är ju bra att få klart för sig vilket stöd man behöver av en sko, men killen som jobbade den dagen var inte särskilt inspirerad av en medelålders tants skoköp. Förhoppningsvis får jag tag på litet roligare medarbetare inför denna affär.

Jag har alltid varit en Nike-användare, trots att maken insisterar på att Asics gör de bästa skorna.

Vi får väl se vad det blir.

Dagens träning:

PW 50 min

Löpband: 40 min (5 km/36.37 min)

Promenad medelst hasning: 30 min
Postat av: Pernilla Be

Skorna ovan var jättesnygga. Jag har nike air och älskar dem. De är inte utslitna än :-) Men till nästa vår blir det nog nya skor.



mvh//pernilla be

2011-02-17, 21:49:39 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: