Så här skulle jag vilja ha det just nu!


En lagom varm och solig dag på min favoritstrand Sandhammaren skulle sitta bra. En lång promenad på den hårdare packade sanden alldeles vid vattenbrynet och sedan kaffe, glossiga tidningar, planering för vilken restaurang skulle få servera kvällens middag och sedan bara lyssnande på söderhavets bränningar...

Eller var det Östersjöns bränningar?

Hursomhelst, just så skulle jag vilja ha det just nu.

-Det är väl inte så mycket begärt?
Postat av: Pernilla Be

Det låter alldeles underbart! Min inre viloplats är hammocken i min mormor och morfars trädgård, där jag tillbringade många sommarlovslediga timmar som barn. Jag minns fortfarande känslan, ljuden och dofterna som om det vore igår.



mvh//pernilla be

2011-02-16, 09:13:18 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/
Postat av: Landkrabba

Det är verkligen inte för mycket begärt. Det är något speciellt med den svenska sommaren och jag längtar snart ihjäl mig i denna istidskyla!

2011-02-16, 17:55:11 - URL: http://landkrabba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: