En smålyxig fredagförmiddag



På gymmet blev det inget stenhårt arbetande direkt även om jag blev rejält svettig. Det blev ganska uppenbart hur mycket instruktören faktiskt inverkar, något som jag väl inte helt trodde på. Jag har väl gärna velat tro att jag ger järnet oavsett vem som instruerar men idag blev det tydligt... Å andra sidan har jag förstått att man uppfattar instruktörerna väldigt olika, kanske en fråga om personlighet?

Hur som, detta fick jag mig til livs:

Crosstrainerpass: 30 min
Cirkelgym: 30 min
Löpband PW: 15 min

Och icke att förglömma:

Massagesäng: 15 min

Efteråt mötte jag maken på favorithaket och åt en rikigt god räkmacka på grovt, danskt rågbröd.
Postat av: Pernilla Be

Åhh, vad det ser gott ut! Din fresterska ;-)



Visst är personkemin a och o - i alla lägen. Lyxigt med en PT :-)



mvh//pernilla be

2011-01-29, 00:19:32 - URL: http://pernillasviktresa.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: