Jobba på fik?



Snarare väntar jag på Store & Coffee på Centralen, har vaknat till rejält av en stor latte samtidigt som jag fick ansiktet i representativt skick.

Jaa, jag är en sådan som oftast sminkar mig på resande fot; på tåg, bussar, i bilen, i vänthallar och fik. Det blir liksom litet bättre resultat om ögonen har fått vakna till sig och morgonpluffsigheten att lägga sig en aning.

För övrigt lyssnade jag till en av de mest monotona monologerna i warpspeed från en kvinna vid bordet intill. Hennes sällskap fick då inte ens tillstymmelsen till syl i vädret...
Postat av: karin-mot60kg

Jag sminkar mig helst hemma i badrumslampans starka sken. Då ser jag ordentligt hur jag ser ut:)

2011-01-18, 17:11:11 - URL: http://mot60kg.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: