Packat och rockat



På eftermiddagen "assisterade" jag Dottern när hon packade för sin veckolånga resa till Kanada och så packade jag för min helgtripp till Borlänge. Inte riktigt lika exotiskt...

På kvällen var vi hela familjen till äldsta sonens spelning på ett event i stan och de rockar så att byxbenen fladdrar.

Sedan blev det litet som det blev... Yngsta sonen behövde få något i sig och Donken var närmast till hands och vad hände....?

Inte så svårt att gissa kanske.

Ja, åtminstone så blev det en kycklingwrap och inga fries, ingen läsk. Det kan bli så när man inte är på sin vakt. Eller vad man nu ska kalla det.
Postat av: Therese

Jag åt också på McDonalds idag, men jag var inte lika duktig som du. Det blev både pommes och cola, toppade av med en chokladmuffins. Skyller på att mensmonstret var hungrigt.



Härligt med en liten helgtripp. Hoppas du får en bra helg!

2011-01-28, 22:06:55 - URL: http://minendie.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: